Φιάλη οξυγόνου

Χα! Όλοι σχεδόν το κάνουν αυτό το λάθος. Ο παράδεισος είναι… θηλυκού γένους! Ναι ναι! Είναι Η Παράδεισος. Με Η! Θηλυκό. Απλά μάλλον το γνωρίζουν λίγοι αυτό. Πιο λίγοι και από όσους τελικά μπαίνουν εκεί μέσα.

Τι κοινό έχουν η αγάπη και η σκέψη? Χάνεσαι. Χάνεσαι μέσα τους. Χάνεσαι μέσα τους χωρίς μια φιάλη οξυγόνου και πολλές φορές δεν μπορείς να αναπνεύσεις καν.

Θυμάσαι εκείνο το χλωμό πρόσωπο στο μισοσκόταδο? Θυμάσαι πως γελούσε όταν τίποτα δεν θύμιζε πόλεμο? Όταν η ρυτίδα ήταν μια λέξη που άνοιγες λεξικό για να δεις πως γράφεται? Μάλλον όχι. Αν ναι, είσαι ήδη πολύ βαθιά…

Κι όμως είναι τόσο φυσικό να σε πάρω στην αγκαλιά μου, τόσο φυσικό σαν να σου μιλάω και να μου χαμογελάς! Ο παράδεισος όμως δεν ήταν ποτέ του φτηνός. Δεν χαρίζεται σε κανέναν. Μη γελιέσαι. Και μη γελάς. Έχω μια μανία. Το ξέρεις?

Έχω μια μανία όταν βλέπω ταινίες. Δεν θέλω να χάσω ούτε σκηνή. Πόσες ταινίες έχουν τόσο αμείωτο ενδιαφέρον που εάν χάσεις μία σκηνή μπορεί να παρερμηνεύσεις όλο το νόημα? Εμένα μου έτυχε σε 1-2 ταινίες στις 2.000 που έχω δει πάνω κάτω συνολικά ως τώρα. Και, θα μου πεις εύλογα, αξίζει για ένα τόσο μικρό ποσοστό να βλέπεις όλες τις σκηνές σε όλες τις ταινίες? Σίγουρα όχι! Απλά εάν δεν το κάνω νομίζω πως χάνω κάτι. Χάνω μια εξέλιξη, χάνω μια στροφή. Ξέρεις, τώρα που το σκέφτομαι, νομίζω πως κι εμείς, απλά χάσαμε μια στροφή.

Θα μπορούσες να βουτήξεις στα βαθιά νερά της σκέψης σου? Της αγάπης σου? Της σχέσης σου? Θα μπορούσες να κολυμπήσεις στο λίγο πράσινο των ματιών μου? Δες καλά, δεν είναι λίγο! Εάν πλησιάσεις ακόμα πιο κοντά γίνεται πολύ περισσότερο! Καθρεφτίζει!

Συμβουλή: πάρε μια φιάλη οξυγόνου. Η αγάπη ΤΩΡΑ αρχίζει…

 

2 thoughts on “Φιάλη οξυγόνου

Σχολιάστε

