Μια χούφτα γυάλινα πετράδια

Άσχημο τέλος για τόσο όμορφα χρόνια. Πίστευα πως η ζωή είναι δίκαιη με τους καλούς ανθρώπους. Τώρα βλέπω πόσο λάθος έκανα….

Πάντοτε υπάρχει χρόνος έλεγες. Το πιστεύεις? Και ποτέ δεν είναι πολύ αργά για να γνωρίσεις ενδιαφέροντες ανθρώπους. Ούτε και τώρα!

Η αγάπη ξέρεις δεν έχει ηλικία. Δεν έχει χρονολογία. Δεν έχει τίποτα. Έχει μόνο Εσένα κι Εμένα.

Έχει φιλιά και μάτια καθαρά. Βλέμματα κρυστάλλινα και χαμόγελα στο σκοτάδι. Νότες από σαξόφωνο σε νύχτες από βελούδο.

Όχι ενοχές. Καμία ενοχή. Ούτε και μοιρολατρίες. Η αγάπη είναι το μέλλον.

 

Έτσι κι εγώ ζούσα ένα μέλλον ντυμένος αυτή την απόκοσμη θλίψη που γεμίζει τα βράδια το παιδικό μου όνειρο και κάθε χρόνο σε ανακάλυπτα ξέρεις…..

Σε άκουγα να φεύγεις το πρωί από το σπίτι, χαμογελώντας μου όπως κοντοστεκόσουν στην πόρτα.

Σε μύριζα να δω αν έχεις ακόμη εκείνη τη μυρωδιά από καρύδα, κάθε που ερχόσουν την άνοιξη.

Σε φωτογράφιζα σαν μικρό παιδί που μου γελούσες να φανούν λευκά δοντάκια, κάθε καλοκαίρι.

 

Κι όμως! Σε σκέφτηκα πολύ έντονα πριν λίγες ημέρες. Και μάλλον δεν ήταν τυχαίο.

Σκέφτηκα να σου τηλεφωνήσω αλλά δεν πίστευα πως κάτι θα άλλαζε.

Κι έτσι είπα να το αφήσω να ΜΗΝ αλλάξει, από μόνο του, χωρίς τη συμμετοχή-συνενοχή μου. Για να μπορώ να βλέπω τον εαυτό μου ακόμα ΚΑΤΑΜΑΤΑ και το επόμενο πρωί που θα τραγουδάω ένα τελευταίο αντίο.

 

Αυτό το τραγούδι λοιπόν δεν είναι για σένα!

Είναι για μένα.

Είναι για την αγάπη.

Για το αύριο.

Για την κοπέλα με τα πανέμορφα μάτια που ακόμα φοβάται εκεί έξω να ψιθυρίσει ό,τι την τρομάζει. Ότι θέλει να μπει στη ζωή μου.

Κι ας την αγαπώ ακόμα τόσο. Κι ας μην έχω προλάβει ποτέ να της το πω. Ας είναι…

 

Σχολιάστε

