Κράτα τις στιγμές

Πες μου σκέφτηκες ποτέ αν ο δρόμος που περπατάς είναι αληθινός όσο θα ήθελες? Είχες ποτέ εμπόδια ή το εμπόδιο ήμουν εγώ?

Χίλια βήματα πιο πέρα απ’ την αγάπη και ο ουρανός παραμένει γαλάζιος. Πότε θα μάθεις να λογαριάζεις σωστά όμως? Το σκέφτηκες ή σού ‘κατσε?

Όνειρο: είναι το σκίρτημα της καρδιάς, μια στιγμή που τα μάτια σου αντίκρυσαν το αδύνατο και το άγγιξαν σαν να ήταν κοντινό.

Άγαλμα: είναι το πρόσωπό σου όταν ακούς για αγάπες που διαρκούν μια ζωή.

Φίλος: είναι αυτό που ποτέ δεν θα σού γίνω.

Σαν οι μέρες να μην έχουν σταματημό και σαν οι νύχτες να μην έχουν πιο «κάτω» σε απληστία, μέτρησα τις ώρες μακριά σου. Άβυσσος. Κι ύστερα απλά… έφυγα!

Θα ήθελα να ήμουν από μια γωνιά και νά ‘βλεπα όλους τους ανθρώπους ταυτόχρονα, σαν ένας μικρός αλλαζόνας Θεός.

Μυρμήγκια και γίγαντες, λιώνουν στην ίδια θερμοκρασία. Ένας δυνατός αέρας να φυσήξει και κάθε επίγεια δύναμη, κάθε γνώση, κάθε τίποτα που βαφτίστηκε εξουσία λυγά σα στάχυ. Το ίδιο κι εσύ. Κι εγώ!

ΕΡΩΤΑΣ. Γελάς?

Είναι φορές που όλη η γη δε με χωράει. Θέλω να πετάξω πιο μακριά κι από το πουθενά και να ξορκίσω καθετί μου περιορίζει τη θέα. Να νιώσω αυτό το αίσθημα της απόλυτης ελευθερίας-γαλήνης, όπως τότε που παίζαμε παιδιά στις αλάνες και το μόνο μας μέλημα ήταν να βρούμε καλή κρυψώνα ή να μας συμπαθήσει το όμορφο κοριτσάκι της γειτονιάς.

Θυμάμαι κάτι απογεύματα να μετρώ τη βροχή στα πλακάκια του δρόμου και να μου βγαίνει λιγότερη από το κλάμα μιας ψυχής που δεν γαλήνεψε.

Θυμάμαι κάτι βράδια με δυο μπύρες στο χέρι και τη σκέψη σου, να μου χαϊδεύει το μέτωπο σα ζεστο αεράκι στο ηλιοβασίλεμα μιας νιότης που δεν χορτάσαμε.

Θυμάμαι κάτι πρωινά, τρένα ταξιδιάρικα χωρίς προορισμό, να θέλω να σε σφίξω στην αγκαλιά μου κι εσύ να είσαι ήδη στην πόρτα για τη δουλειά.

Κράτα τις στιγμές. Αν είχα ένα πράγμα να σου πω, αυτό θα σου ΦΩΝΑΖΑ ψιθυριστά.

Κι ας έκλεινες πίσω σου την πόρτα έπειτα. Κι ας ήταν το τελευταίο πράγμα που θα σου έλεγα πριν φύγω για πάντα…

Σχολιάστε

